Ali je knjižnica zaprta?

Da. Knjižnica je v skladu z navodili Ministrstva za kulturo od petka, 13. marca 2020, do preklica zaprta.

Do kdaj bo knjižnica zaprta?

Do preklica. Vsi si želimo, da ukrep ne bi trajal predolgo.

 

Mojemu gradivu je potekel rok izposoje. Kaj lahko naredim?

Ni treba, da karkoli storite. Za čas, ko je knjižnica zaprta, ne bomo zaračunavali zamudnine.

Če želite rok izposoje vseeno podaljšati, lahko to storite

·         v spletni aplikaciji Moja knjižnica,

·         mobilni aplikaciji mCobiss,

 

Prejel se obvestilo o poteku roka izposoje. Kaj to pomeni?

Program obvestila pošilja samodejno. Teh obvestil ni treba upoštevati, zamudnine ne bomo zaračunavali. Če želite vseeno podaljšati rok izposoje, lahko to storite po enem od načinov, ki so opisani v zgornjem vprašanju.

V knjižnici me čaka rezervirano gradivo. Kaj se bo zgodilo z njim?

Gradivo, ki je bilo naročeno ali rezervirano pred zaprtjem knjižnice, bo počakalo na bralce. Prevzeli ga boste lahko, ko bo knjižnica spet odprta.

V Moji knjižnici/mCobissu ne morem rezervirati ali naročiti gradiva. Zakaj ne?

Trenutno sta sistemsko onemogočena rezerviranje in naročanje gradiva.

 Z medknjižnično izposojo imam izposojeno gradivo iz druge knjižnice. Kaj zdaj?

Enako kot za gradivo Mestne knjižnice Izola tudi za medknjižnično izposojo ne bomo zaračunavali zamudnine. Vrnili ga boste, ko bo knjižnica spet odprta.

Knjižnica je zaprta, jaz pa bi vseeno kaj bral, študiral, dostopal do gradiva.

Trenutno ponujamo spletne storitve, kot je dostop do elektronskih virov in knjig ter digitalnih zbirk. Več o tem lahko preberete tukaj

 

Nimam gesla za Mojo knjižnico oz. sem ga pozabil. Kaj lahko naredim?

Pokličite nas na telefonsko številko 031 369 283 ali pišite na knjiznica.izola@guest.arnes.si. Dosegljivi smo vsak dan, od ponedeljka do petka, med 9. in 15. uro.

Sem član knjižnice, vendar mi je v teh dneh poteklo članstvo. Lahko uporabljam e-vire z oddaljenim dostopom?

Da. Kljub poteku članstva lahko dostopate do vseh naših naročenih e-virov. Ta dostop je začasno omogočen vsem članom knjižnice.

Na članski izkaznici ima zabeležene stare terjatve. Lahko uporabljam e-vire z oddaljenim dostopom?

Da. Kljub poteku neporavnanim terjatvam (npr. stara zamudnina ipd.) lahko dostopate do vseh naših naročenih e-virov. Ta dostop je začasno omogočen vsem članom knjižnice.

Vseeno imam vprašanje, na katerega tu nisem našel odgovora.

Če bi želeli govoriti z nami, smo dosegljivi na telefonski številki 031 369 283, od ponedeljka do petka od 9. do 15. ure. Lahko nam tudi pišete na knjiznica.izola@guest.arnes.si.

 

Copyright© 2007-2020 MKI Gostovanje Dolher